נועם היה הילד הכי קטן בכיתה. כשהוא היה בכיתה ב' זה התחיל לפגוע בו חברתית. המראה שלו ומבנה גופו הקטן גרמו לו לחוסר ביטחון. הוא היה ביישן וחרדתי. הוא נמנע מלשחק עם ילדים אחרים, והיו חסרות לו מיומנויות חברתיות.
בבית הספר הוא היה עצוב ובודד, ולמרות שבבית נראה היה שהכל בסדר, הוא לא הזמין חברים אליו הביתה והוא לא הוזמן לבתים של אחרים. הוא לא רצה ללכת לאירועים כיתתיים ולמסיבות יום הולדת, ואמא שלו הרגישה שמשהו מפריע לילד שלה, אבל לא ידעה מה הדבר. לכן היא שוחחה איתו וחקרה אותו כדי להבין מהו.
כשהיא הבינה ממה נובעת ההתנהגות הזו ומה מקור ההימנעות וחוסר הביטחון, היא גם הבינה שהיא לא יכולה לעזור לנועם לגדול והיא לא ידעה איך להתמודד עם הקשיים שלו. היא הרגישה את הכאב של נועם וכאבה בעצמה את כאביו, אבל לא ידעה איך לעזור לו.
למול הקשיים של הילד שלה, היא הרגישה עצב וחשה תסכול. היא הרגישה שידיה קשורות, ושאין לה איך לעזור לו. לכן היא פנתה אלי וסיפרה לי על הקשיים שלו.
כשהבנתי מה מקור הקושי של נועם ועם אילו אתגרים הוא מתמודד, הרכבתי עבורו בקבוקון המכיל תמצית לטיפול בביטחון העצמי ולהעלאת הערך העצמי, ובעזרתה הוא למד לסמוך על עצמו ולסמןך על הסביבה. התמצית הזו נועדה לחזק את נועם ולאפשר לו לגלות את הכוחות הטמונים בו.
אמא של נועם התמידה בטיפול, והשינוי היה מדהים. מילד ביישן שנמנע מאינטראקציות חברתיות נועם הפך למוביל חברתי. הכריזמה שלו יצאה החוצה, והוא התגלה כילד כריזמטי וחברותי, שכל הילדים רוצים לבלות בחברתו.
הטיפול באמצעות תמציות פרחי באך אפשר לנועם לגלות את הכוחות ואת היכולות שהיו חבויים בתוכו. וכשהוא גילה את הכוחות האלה, הוא הפך מילד שמפחד מכל דבר, לילד שמח, מלא ביטחון ומוקף חברים. ואמא שלו מאושרת לראות אותו פורח ככה.